Skip to Store Area:

Den Kinesiske Købmand Nørre Voldgade 54, 1358 Kbh K, dkk@mail.dk
Tlf nr.: 3314 3361 Fax: 3312 3351

Du er her:

Salgsvilkår

Vilkår
Generelt
Nedenstående salgsbetingelser gælder for alle tilbud, salgsordrer og leverancer fra Den Kinesiske Købmand. Betingelserne gælder i de tilfælde, hvor der ikke er indgået anden skriftlig aftale mellem Dem som køber og Den Kinesiske Købmand.
Alle kontrakter indgås på dansk. Det er ikke muligt at få adgang til kontrakten efterfølgende via vores website. Skulle De få brug for, at få tilsendt et nyt eksemplar af kontrakten pr. e-mail, så send en e-mail til Den Kinesiske Købmand

Priser
Alle priser er i danske kroner og er inklusive moms, medmindre andet er angivet. Totalprisen på Deres ordre vises, og vil være dét beløb, der skal betales.

Bestillinger
I denne butik kan De bestille Deres varer online. De kan betale via bankoverførsel, således at De kan indbetale direkte til Den Kinesiske Købmands konto f.eks. gennem e-banking.

De kan ringe til os mellem kl. 10.00 og 18.00 på hverdage og vi kan arrangere levering af bestilte varer.

Alle bestillinger gennem www.denkinesiskekoebmand.dk er dog omfattet af de samme regler som hvis der betales online (se Reklamation > Fortrydelsesret).

Betaling
Betaling sker til vores købmandskonto: Nordea 2445-0716381587
Til top
Reklamation
Fortrydelsesret
Der er ingen returret / fortrydelsesret for levnedsmidler og andre varer til husholdningen.

For alle andre varer gælder, at De, hvis De fortryder Deres køb gennem denne internetshop, kan ophæve købet indenfor 14 dage. De kan derfor, for egen regning, returnere varen til os på nedenfor nævnte adresse.
Inden De sender varer retur vil vi bede Dem om at informere os herom, De kan bruge vores Kontakt formular eller sende en e-mail til Den Kinesiske Købmand. Vi vil naturligvis også gerne vide, hvorfor De har fortrudt købet. Når vi har modtaget varen hos os, vil vi tilbagebetale Dem varens pris (excl. Forsendelse/fragt), forudsat, at varen returneres i væsentlig samme stand og mængde, som da De modtog den.

Fortrydelsesretten bortfalder, hvis produktet har lidt overlast eller er påført skade ved urigtigt brug. For at vi kan tage produktet retur, skal det være i så god stand, at det kan sælges igen til normal pris. Varen skal være i original emballage, uskadt og salgbar igen. Dette betyder, at når varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes, kan dette kun ske, såfremt varen returneres i væsentlig samme stand og mængde som da De modtog den. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis De bruger varen på en måde, hvor det er helt åbenbart at brugen formindsker varens salgsværdi væsentligt.

Da originalemballagen er væsentlig for at visse varer er salgbare, kan det betyde, at varen ikke kan anses for returneret i væsentlig samme stand og mængde, hvis emballagen ikke følger med. Evt. beskyttende emballage eller folie må for eksempel ikke være brudt. Husk derfor altid at gemme emballagen, eller ikke at åbne den, til De er sikker på, at De vil beholde varen.

Reklamationsret:
De kan, som udgangspunkt, kun klage over fejl, der viser sig, senest to år efter De har fået varen leveret. Såfremt varen er behæftet med fejl, er De velkommen til at klage skriftligt til Den Kinesiske Købmand eller De kan bruge vores Kontakt formular. De skal reklamere indenfor rimelig tid efter, at de har opdaget fejl. For varer med begrænset holdbarhed følger reklamationsretten af varens naturlige holdbarhed. De bør beskrive hvori fejlen består, samt hvad De ønsker, der skal gøres ved det.

Hvis fejlen opstår eller viser sig inden for de første tre måneder (90 dage) efter levering, er der en formodning for, at fejlen også har været der på tidspunktet for levering. I dette tilfælde udbedrer vi fejlen vederlagsfrit, og returnerer både den reparerede vare, og refunderer eventuelle transportomkostninger, De måtte have haft.
Opstår fejlen derimod i løbet af de resterende 21 måneder, er det som udgangspunkt Dem, der skal godtgøre, at fejlen var til stede allerede på tidspunktet for levering.

Ved reklamation sendes varen retur, så vidt det er muligt i original emballage. Varen skal sendes til vores salgsafdeling på adressen nedenfor. Desuden skal en kopi af fakturaen samt en fejlbeskrivelse vedlægges.
Reklamationsretten bortfalder, hvis produktet har lidt overlast eller er påført skaden ved urigtigt brug.

Viser det sig at varen ikke er i stykker, eller at fejlen ikke kan påvises ud fra kundens fejlbeskrivelse, vil varen blive returneret. Kunden vil derefter blive faktureret 300 kr. inkl. moms til dækning af løn. Derudover faktureres også porto og efterkravsgebyr dækkende den aktuelle vares vægt.
Hvis der konstateres fejl, repareres varen, eller den ombyttes, og sendes, uden leveringsomkostninger, tilbage til kunden.


Ved fortrydelse eller reklamation over et produkt, tilbageleveres/sendes produktet til os på nedenstående adresse:

Den Kinesiske Købmand
Nørre Voldgade 54
1358 København K


Omkostningen ved returnering af varen påhviler kunden.
Til top
Kontaktinformation
e-mail: Den Kinesiske Købmand
Eller benyt venligst vores Kontakt formular
Returvarer bedes sendt til ovenstående adresse.

© 2010 Den Kinesiske Købmand. Alle Rettigheder Forbeholdes. | Designed & Developed by Purple Pixels